torsdag den 29. december 2011

"Karla" - i stadig udvikling!

Jeg er jo ved at strikke "Karla", som jeg faldt over på flere af de dejlige blogs, som jeg læser, og den er i stadig udvikling, for nu er maskerne til ærmerne kommet til :0))

Havde, som tidligere skrevet, lidt startsvanskeligheder, for jeg måtte starte forfra på "Karla" hele 2 gange - selv om det jo "bare" er glatstrikning på rundpind.

Men nu er jeg er kommet et godt stykke på "Karla", og dette skyldes selvfølgelig mest at der er mere tid til strikning her i juleferien, men også at jeg glæder mig til at se det færdige resultat.

Jeg fandt "Karla" og garnet, af mærket "Sarmakand", og i farverne "Slate" (bundfarve) og "Deep Garnet" til striberne, på Holstgarn.dk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...