søndag den 18. december 2011

Det der blogging

Jeg har lidt erfaring med at lave hjemmesider, men har været meget i tvivl om hvilket program, som jeg skulle bruge til min blog...... wordpress eller blogspot??

Jeg har afprøvet begge dele - har brugt en del tid på at sætte en wordpress-blog op, fundet danske themes, som jeg dog ikke var helt glad for. Så faldt jeg over "Thesis" som er et wordpress-theme, som man selv kan tilpasse i designet. Jeg brugte en del tid på det, men syntes at der skulle bruge for meget tid på at rette engelske ord til danske i HTML og CSS, så nu er jeg tilbage til blogspot igen.

Jeg synes at blogspot er lidt nemmere at bruge - og så skal der ikke bruges så meget tid på at rette i det sproglige og tilretning af koder m.v. :0)) Blogspot gør det også nemmere at se sine læsere (selv om jeg lige har opdaget at Google Friend Connect åbenbart lukkes fra marts 2012 - øv) og det er også nemmere at linke til de blogs, som man selv følger. Jeg er dog stadig i gang med at lege med fonte, topbilleder og alle de andre ting, men har nu samlet alle min indlæg her på blogspot.

Det næste, som jeg skal kaste mig over, er Picasa kontra Flickr - hvilke et af dem skal man vælge som fotogalleri?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...