torsdag den 1. marts 2012

Så er der bagt!

Min arbejdsplads er sikkert ikke det eneste sted, hvor fredag morgen startes med fælles morgenmad, og vi er sikkert ikke det eneste sted, hvor indkøbet til fredagens morgenbrød går på skift..... og i morgen er det så min tur.

Jeg havde fået en idé om at jeg - i stedet for at indkøbe wienerbrød - ville bage en kage selv (brødet bliver nu ikke også hjemmebagt, men medbragt fra bageren :0))). Det er nu ikke så tit at jeg bager - kan faktisk ikke, i skrivende stund, huske, hvornår jeg sidst har bagt kage.

Nå, men der skulle altså bages selv, og opskriften var også fundet: Engelsk Tekage. Efter at aftensmaden var overstået, gik jeg så i køkkenet for at bage med dette resultat:

Engelsk Tekage før den kommer i ovnen!

Engelsk Tekage efter det 40 minutter lange ophold i ovnen!

Så mangler jeg bare at finde ud af, om kollegaerne også kan lide resultatet eller om den atter skal stå på bagerens wienerbrød, når jeg næste gang skal have morgenbrød med :0))

4 kommentarer:

  1. Uhmmm den ser god ud.
    Jeg ville ikke kunne lade den være, hvis den stod hos mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ, den er nu også god - den kage...... Men jeg holder fingerne fra den.... indtil i morgen :0)))

      Slet
  2. Din kage ser rigtig lækker ud! Jeg synes, det er hyggeligt at bage - men det er mest min mand, der gør det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :0)) Den gav også pote..... også resterne som kom med hjem.

      Opskriften kan klart anbefales!!

      Mvh.
      Lonni - Mit Lille Paradis :0))

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...