søndag den 5. maj 2013

Der er altså liv......

Der er lidt stille her på bloggen..... af flere årsager: har travlt på arbejdet, har travlt med www.chiliparadiset.dk, har travlt med alle chili- og tomatplanter, som stadig ikke kan komme ud til altanen på grund af vejret (suk!), og så er der også lidt foreningsarbejde, som skal passes.

Jeg står også parat i havedøren (som mange andre), og venter på at vejret godt nok til at planterne kan komme ud. Jeg har dog tabt tålmodigheden, når det gælder krydderurterne til højbedene - der er de først krydderurter blevet plantet. Det har jo stadig været koldt om natten, så jeg har dækket højbedene til hver aften....... undtagen i nat, og det ser ud til at de har klaret opholdet i det fri godt.

I dag vil jeg forsøge mig med at plante de lathyrus (sorterne "Fire and Ice", "Windsor" og "Mrs Bernard Jones"), som jeg har sået selv i år, ud..... er lidt spændt på om de klare den, men de vil nu også blive tildækket i den første tid :0))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...