tirsdag den 17. juli 2012

Luksus Advieh a la Camilla Plum

Det gik jo godt sidste gang jeg kastede mig ud at lave en krydderiblanding selv, så jeg prøvede lige en gang til...... så kyllingen kunne få lidt krydderi :0))

Nu er det jo ikke fordi jeg selv kombinerer krydderiblandingerne - det er lige som med madlavning og strikning: jeg har det bedst, hvis jeg har en opskrift at følge..... så denne gang blev blikket vendt mod Camilla Plums opskrift på "Luksus Advieh".

Det hele blev varmet på panden, kølet af inden turen gik i den elektriske kaffemølle - billedet viser både en før og efter indtryk, selvom den endelige udgave af krydderiblandingen også fik tilsat lidt hele tørrede rosenblade for et syns skyld :0))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...