lørdag den 28. juli 2012

Leftie er færdig :0))

Så blev jeg endelig færdig med min første "Leftie", og tankerne er allerede i gang med at lave det næste :0))

Jeg kunne godt tænke mig at lave en udgave kun i multifarvet garn - ved godt at stribeeffekten fra bladenes garn så smutter lidt, men til gengæld vil bladene blive i forskellige farver - alt efter garnets skiftende farver.

Jeg leger også med tanken om at lave et "Leftie" i en grøn udgave (jeg elsker grønt!!!), men skal lige ha' fundet den helt rigtige kombination af grønne farver.

Jeg havde store problemer med at komme i gang med "Leftie" - det er nemlig min første engelske opskrift, så jeg skulle lige finde ud af, hvad de forskellige engelske strikkebegreber dækkede over. Da jeg først var kommet i gang (efter flere ganges hivende garn op igen), var mønstret ret nemt og det gik bare derudad :0))

2 kommentarer:

  1. Det er et rigtig sødt tørklæde, jeg kan godt forstå, at det er blevet en "blogbasker". Jeg er spændt på at se det i multifarvet garn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona - ja, det er blevet populært, men når først man har fundet ud af opskriften, har man virkelig mange kombinationsmuligheder, og så er det sjovt at strikke :0)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...