tirsdag den 10. juli 2012

Krydderiblandingen "Garam Masala Royal"

Så har jeg endelig fået testet min elektriske kaffemølle og fået lavet den første krydderiblanding.... godt nok efter opskrift fra Kille Enna, men det gør vel ikke noget :0))

Jeg var lidt spændt på, hvordan det hele skulle ende - det ser jo rimelig nemt ud, når Camilla Plum eller Anne Hjernø ordner den slags i køkkenet. Men man glemmer jo nemt, at alle ingredienserne også skal købes ind - så jeg har shoppet en del hele krydderier for at kunne klare opgaven.

Så der blev altså målt og vejet af, og så skulle det hele lige varmes lidt på en varm pande...... pas på ikke at komme til at brænde krydderierne af, for så ændre de helt smag!

Det hele endte lykkeligt (selvom jeg ikke kom chiliflager i.... af hensyn til en af de andre spisende :0)), og resulterede i en "Garam Masala Royal a la Kille Enna", som blev brugt til at krydre kyllingestykker til frokosten med...... og det smagte godt!

Garam Masala Royal a la Kille Enna

1 kommentar:

  1. Uhm ser godt ud. Garam Masala er et af mine yndlingskrydderier det går rigtig godt til kylling og oksekød.

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...