tirsdag den 8. maj 2012

Premiere

Så blev der endelig tid til at lave min første boganmeldelse på "Bogormenes Blog" - uha, spændende at trykke på "Udgiv" og så se hvad der sker.......

Jeg er egentlig mest til kriminalromaner, men den første boganmeldelse kom til at handle om en biografi fra bogreol: Niels-Jørgen Kaisers bog "Smilet er den korteste afstand....." - en bog om Victor Borge, som jeg genlæser med års mellemrum.

Jeg har altid været en stor fan af Victor Borge, og syntes at han var sjov og lidt i stil med den der hyggelige, sjove, forvirrede farfar eller morfar, som kunne ha' "liv i kludene" i et hvert selskab.

Jeg er ikke den store elsker af klassisk musik, men Victor Borge tog sit "alvorlige ansigt" på, og viste hans evner inden for klassisk musik, kunne selv jeg være med.

En melodi har min særlige forkærlighed...... "Aftenklokker". Håber hver gang at der kommer en udsendelse om Victor Borge, at de viser et klip, hvor han spiller "Aftenklokker", uden forstyrrelser eller sjove indfald :0)

Læs mere om "Smilet er den korteste afstand....." i dette indlæg på "Bogormenes Blog".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...