søndag den 20. maj 2012

Labels til krydderiglas.....

Jeg roder stadig med at finde nogle sjove labels, som jeg kan bruge til krydderiglas m.v., og er faldet over et par sites, som måske kan have andres interesse.

Jamlabelizer.com synes jeg er værd at kigge nærmere på..... her kan man sætte sig egen tekst ind på et par forskellige færdiglavede etiketter, og herefter printe eller gemme filen. Eneste kedelig ting er at man ikke kan bruge æ, ø og å, men det kan man måske overse. Man kan vist vælge andre labels ved at købe dem, men så langt er jeg ikke nået :0))

Blog.worldlabel.com er også spændende, for der er en masse labels, som man kan downloade gratis. Man har også mulighed for at købe labels med de tryk, som man synes om. Men jeg er på jagt efter labels, som jeg selv kan skrive på og printe ud, så de mange downloads er mere interssante.... synes jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...