torsdag den 18. marts 2010

Det bliver vist et rigtigt haveår i år…. og forår snart :0))

Det kan godt være at meteorologerne ikke vil være enige med mig, men jeg har i hvert fald en fornemmelse af, at foråret er på vej, og at i år bliver et rigtigt haveår for mig. Jeg har en masse haveprojekter, som bare venter på at blive sat i søen – f.eks. har jeg indkøbt en del små “forårsbebudere” med løg  i potter – så de er i blomst lige nu…… hyggeligt.

Potterne, som jeg har købt, indeholder "Erantis" eller "Vinterblomme" (Eranthis hiemalis), "Vibeæg" (Fritillaria melegagris), "Krokus" (Crocus hybridus), "Hyacint" (hyacinthus orientallis) og "Dorothelilje" (Leucojum vernum), som, når de er afblomstret, skal ud i et af mine bede, så vi kan få glæde af dem igen næste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...