søndag den 21. marts 2010

Der er rigtigt gang i indkøbene til haven…. selv om huset også kommer med

Ved et tilfælde faldt jeg over en speciel blomst – jeg har i hvertfald aldrig hørt om den før! I et indlæg på www.havenyt.dk var der en som skrev om en "Flagermuseblomst" (Tacca Chantrieri), og straks måtte jeg da lige kigge lidt nærmere på den.

Efter lidt søgning fandt jeg den på Bakker, men syntes at den var lige dyr nok. Jeg læste så videre i den tråd, som jeg havde fundet på www.havenyt.dk, og fandt frem til at Thompson & Morgan i England som både har flere varianter af  "Flagermuseblomst" (Tacca Chantrieri), og som sælger frøene fra planten – straks røg der en bestilling afsted til England, og nu venter jeg bare på at modtage min bestilling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...