søndag den 31. marts 2013

Så er der sået basilikum

Jeg nyder påskeferien, selvom havearbejdet må vente til det bliver varmere - og det må da være snart!!

Tiden er blandt andet gået med at samle drivhusborde til altanen, rydde op på altanen og så er der også kommet et par tomatplanter over i deres potter. Tomatplanterne kommer dog ikke uden for, før vejret er blevet bedre, så nu er gulvet fremad mit vindue også ved at være fyldt.

Og så er der blevet sået lidt..... denne gang er det lakrids-basilikum, som jeg forsøger mig med. Jeg har ikke tidligere været heldig med at så basilikum selv, men man kan jo håbe på det bedste denne gang :0))

Jeg ved ikke om I har gode erfaringer med at så basilikum selv, hvis ja, så hører jeg gerne mere om, hvordan I så basilikum :0))

1 kommentar:

  1. Hej. Jeg har ingen erfaring med at så Basilikum men kunne godt tænke mig at prøve.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...