søndag den 3. marts 2013

Man har vel lov at skifte mening.........

Ja, jeg har igen skiftet mening om det her blog-værk :0)) Jeg har længe rodet med om jeg kunne blogge videre her, og med hvordan jeg skulle holde styr på mine informationer om mine chilier.

Nu har jeg så (igen) besluttet mig for at denne blog skal køres videre, mens jeg har lavet en wordpress-blog til mine chilier - se dem her. Så derfor dette indlæg...... håber at du fortsat vil læse med her :0))

Tiden er dog også gået med at gøre klar til den nye chili-sæson, og jeg har p.t. en masse små, fine chili-planter stående i hele huset. Jeg glæder mig meget til den nye havesæson, som også skal bruges til at så lathyrus, pluk salat og andet, selv om haven ikke er så stor.

Jeg har også haft tid til at ændre lidt på designet på denne blog samtidig med at jeg har arbejdet på bloggen til chilierne. Det er sikkert ikke sidste gang jeg laver ændringer :0))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...