fredag den 8. juni 2012

Bedre sent end aldrig.....

Jeg har haft lidt travlt i denne uge, og ikke rigtig gidet at sidde ved computeren, når jeg kom hjem fra arbejdet, så derfor kan man vel sige, at det er lidt sent at komme med et indlæg fra i søndags nu..... men altså.... her er det!

Søndag den 3. juni 2012 blev brugt i Frederiksberg Have, hvor der jo var den årlige haveudstilling "Mit hjem er mit slot". Jeg har - sammen med min veninde og hendes søster - en fast tradition om at besøge denne haveudstilling, og den tradition holder vi skam fast i :0))

Vi kender næste alle boderne og hvor de skal være, så vi er hurtige til at spotte nye boder eller nogle som mangler fra de andre år.

Vi bruger hele dagen på udstillingen - har kaffe, frugter og slik med til at holde små pit-stops for at hvile fødderne (og armene..... med alle poserne), og omkring frokosttid, finder vi gerne en plads i nærheden af en af madboderne, og får stillet sulten.

I år fik jeg købt et par krydderurter og en "violfrøstjerne" mere (mere om dem senere), men jeg fik også inspirationen til at købe et par andre planter - dog ikke på udstillingen, men ved gartneren - kunne ikke få dem ud af hovedet, så jeg måtte en tur til gartneren (og på nettet) for at finde den søde "valmuesøster" og "Engblomme", som jeg så på haveudstillingen.

Jeg havde dog også taget kameraet med, så her er et par billeder fra dagen:











1 kommentar:

  1. Hvor ser det spændende ud - dejlige billeder du har taget! Jeg har desværre helt overset udstillingen.

    Det kunne være rigtig hyggeligt, hvis du kan være med til blogtræffet på Frilandsmuseet!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...