torsdag den 16. februar 2012

Den første "Nessie"

Jeg faldt over "Nessie" på Julia Zahle's blog "Aalerusen, og var straks klar over at sådan en måtte jeg da også strikke!

Jeg skulle lige afprøve opskriften, og startede ud med garn fra "Kauni" (garnfarn EQ), og skulle selvfølgelig også ændre lidt på opskriften.... brugte nemlig "kun" pinde nr. 3 1/2, og ikke pinde nr. 4, som nævnt i opskriften.

Jeg strikkede og strikkede i ca. 2 dage..... og sådan kom min "Nessie" (nr 1.) til verden. Jeg brugte faktisk kun ca. halvdelen af "Kauni"-nøglen, så der er mulighed for at lave flere af samme slags.

Næste "Nessie"-projekt er dog allerede i gang..... i garnet "Novo", og dette skal være en lille "tillægsgave" til min kusine, som lige har haft fødselsdag..... billede følger :0)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...