fredag den 6. januar 2012

Så er året ligesom startet :0))

Tja, knap har man fået øjne efter nytårsaften, før det igen var tid til at vende tilbage til jobbet. Lagde hårdt ud med en lang mandag og så 3 dages kommunikationkursus. Jeg havde nu glædet mig til dette kursus - særligt at andendagens kursus i autentisk ledelse, hvor der skulle arbejdes med heste!

Kurset blevet gennemført af en af mine "gamle" kollegaer (det var jo også hyggeligt at se hende igen :0)), som driver Equine Mind Movers. Jeg må sige at jeg var meget spændt på at se, hvordan hestene kunne styrke vores viden om autentisk ledelse.

Jeg ved at en del af mine "kursus-kollegaer" kæmpede med formålet og andet, men jeg nød dagen - selv om jeg er ikke er helt med på det der meditation, og hvad jeg lige skulle bruge det hele til i min hverdag......  Men jeg nød dog at finde ud af at hestene - som, eftersigende, har et indbygget "bull-shit"-filter, og derfor ikke tager alle - ukritisk - til sig - faktisk godt gad mig og min gruppe :0))

Jeg nød også at finde ud af, at jeg ikke har fået en angst for heste (red en gang på ungdomskolen, men det er jo "WAY BACK"), og at jeg glædede mig faktisk også over at kunne kæle med dem... lidt i stil med hunden (dog ganget "lidt" op :0))

Set i bagspejlet har jeg nydt dagen i FULDE drag, og at jeg ville ønske at jeg kunne "tage en tur" til.... sammen med de dejlige heste, som hver især er personligheder..... ligesom os andre :0))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...