søndag den 31. januar 2010

Frøposer med spændende krydderurter

Så er frøposerne fra www.frøtorvet.dk ankommet, og det betyder at jeg skal til at kaste mig ud at så "Ramsløg" (Allium ursinum) og "Citrongræs" (Cymbopogon citratus) til et par af sommerens krydderurte-potter.

Da jeg var inde på www.frøtorvet.dk for at bestille frøene til "Ramsløg" (Allium ursinum) og "Citrongræs" (Cymbopogon citratus), kunne jeg selvfølgelig ikke dy mig for også at bestille "Krusepersille" (Petroselinum crispum) samt 2 slags "Ærteblomst" (Lathyrus), som der også skal findes plads til i haven til foråret :0))

Efter endnu en tur på www.froetorvet.dk er der indkøbt lidt flere frø: "Sukkerplante" (Stevia Rebaudiana), "Havesyre" (Rumex acetosa) og "Chili" (Capsicum annuum Meek and Mild) – altså skal der laves plads til lidt flere potter med spændende krydderurter :0))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...