tirsdag den 15. november 2011

Nederdel fra Garnstudio.com

Jeg har mange strikkeprojekter igang hele tiden, men det som jeg er mest spændt på, er nederdelen – som egentlig er strikket i garnet “Fabel” – fra Garnstudio.com, som jeg fandt for et stykke tid siden.

Som sædvanlig har jeg ikke fulgt opskriften, når der kommer til garnvalget – jeg har valgt at strikke nederdelen i Zauberball nr. 1155 2137, som jeg er i gang med det 3. nøgle garn, som hver vejer 100 gram. Men jeg tror dog at jeg bliver nødt til at indkøbe endnu et nøgle garn, før jeg kan blive helt færdig, men mere om det, når nederdelen er færdig.

1 kommentar:

  1. Qualіty content is the main to be a focus for the usеrs to pay a quick visit the
    sitе, that's what this web site is providing.

    my web page; näsplastik

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...